Ce ne reprezintă când e să ne reprezinte ceva?

Eliza stă vreo săptămână la Ankara, unde are loc un congres medical-farmaceutic organizat de Uniunea Europeană. La plecare, oamenilor de aici (studenți la Farmacie în ani diferiți) li s-a spus că acolo va avea loc o seară festivă în care fiecare țară va etala produse specifice cu care va încerca să-i termine pe ceilalți.

Țuică (palincă în termeni sudici) și ciocolată Rom. La concluzia asta s-a ajuns în grup, după îndelungi discuții în care criteriile au fost atât unele subiective, cât și unele obiective (să-ncapă în avion, să-ncapă în bagaje și așa mai departe). Nu Borsec, nu Dacia, nu Gerovital, nu BCR, nu alte nume (e drept că pentru unele ar fi greu). Acestea sunt produsele românești non-artizanale care ne reprezintă atuci când e vorba să ieși în față. Asta că tot veni vorba de branduri.

 

A jucat fotbal 12 ani doar pentru a avea pe ce să dea vina ulterior pentru că s-a îngrășat. Acum joacă tenis la nivelul tălpii de șlap. Mare fan al tuturor echipelor defuncte din România, deci mizați pe el pentru o analiză obiectivă, pentru că practic nu are ce să mai piardă. În cealaltă viață e jurnalist auto și-i stresează pe toți obligându-i să-și lege centurile de siguranță.

3 Comentarii

  1. Cand am participat intr-un proiect de tip “Youth in action” am hranit strainii cu mamaliga si papanasi pe langa cele de mai sus :)

    • Da, e ok. Dacă ai unde să duci papanaşii cu avionul. De gătit acolo nu se pune problema :)

  2. Mda, eu am avut norocul sa pot gati acolo :D Ar mai fi “Eugenia”…..

Leave a Reply to Catalin TicheruCancel reply

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.