Cel mai mincinos slogan publicitar din istorie?*

Acelaşi gust, zero zahăr.

Cu referire, bineînţeles, la partea dinaintea virgulei.

*Concluzie trasă în urma a două sorbituri din Zero după un deceniu dedicat clasicului Coca-Cola.

A jucat fotbal 12 ani doar pentru a avea pe ce să dea vina ulterior pentru că s-a îngrășat. Acum joacă tenis la nivelul tălpii de șlap. Mare fan al tuturor echipelor defuncte din România, deci mizați pe el pentru o analiză obiectivă, pentru că practic nu are ce să mai piardă. În cealaltă viață e jurnalist auto și-i stresează pe toți obligându-i să-și lege centurile de siguranță.

3 Comentarii

  1. a se observa ca baietii din afara au zis “real taste” nu “same taste” desi ar fi putut sa spuna si asta. suna la fel de bine. dar probabil nu le-au dat voie :)

    • Ştii bine ce înseamnă în contextul ăsta “real”. “The real thing” nu înseamnă “lucrul real”, ci “originalul”. Adică, altfel spus, “acelaşi” :)

  2. nu-i acelasi gust, da’ e OK tinand seama ca n-are zahar mai deloc… :) cel putin asta e parerea mea

Leave a Reply

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.