Cum să strici un proiect bun

Chevrolet a avut o idee foarte bună. Aceea de a pune un artist să picteze un întreg panou publicitar stradal. Omului i-a luat opt ore, dar munca sa a fost apreciată de presă, de trecători, de toată lumea. Pe scurt, execuţia a fost una extrem de eficientă pentru că este ALTFEL. Totul se desfăşoară în orientul Mijlociu, deci ploaia nu prea are şanse să afecteze fizic lucrarea.

Cu toate acestea, Chevrolet a ţinut cu tot dinadinsul să strice bunătate de proiect cu un mesaj jenant şi lacrimogen: “Am economisit bani desenând de mână acest panou. Pentru ca tu să plăteşti mai puţin pentru maşina ta “. De parcă cei 500-1000-2000 de euro economisiţi pe producţie se regăsesc în preţul final al maşinii. Penibil.

Nu mai bine aţi fi lăsat-o aşa cum a căzut?

A jucat fotbal 12 ani doar pentru a avea pe ce să dea vina ulterior pentru că s-a îngrășat. Acum joacă tenis la nivelul tălpii de șlap. Mare fan al tuturor echipelor defuncte din România, deci mizați pe el pentru o analiză obiectivă, pentru că practic nu are ce să mai piardă. În cealaltă viață e jurnalist auto și-i stresează pe toți obligându-i să-și lege centurile de siguranță.

3 Comentarii

  1. A, pai cica altfel n-ar fi inteles consumatorul de ce era nevoie sa deseneze de mina. Nu exista imprimante? :-))

  2. esti pricinos :P
    e o campanie care comunica: Chevrolet a redus preturile la masini. tu zici ca mijlocul prin care au ales sa comunce asta e prea cool ca sa comunici reduceri de preturi.
    …de fapt, cam ai dreptate tu :))

    • Păi una-i să reduci preţurile, alta e să anunţi că ai redus preţurile pentru că la sediile Chevrolet s-a cumpărat mai puţină hârtie igienică :))

Leave a Reply to writemanCancel reply

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.