Despre bloguri auto, publicaţii auto şi câte ceva despre Automarket.ro

Când sunt invitat la un interviu, îmi place să cred că opiniile pe care le am despre un anumit subiect pot fi asimilate de cei care nu au ajuns la un nivel de experienţă ridicat pe aria mea de competenţă. De obicei, în interviuri vorbesc despre presa auto, despre maşini sau despre Automarket.ro. Nu e o excepţie nici ultimul interviu, pe care l-am acordat celor de la blogoree. Le va fi în mod sigur de ajutor celor care scriu sau se gândesc să scrie despre maşini. pe bloguri sau în publicaţiile de specialitate. Online sau print.

Deşi sunt mulţi jurnalişti auto în România, bloguri auto independente mai deloc. De ce? E obligatoriu să fii jurnalist auto ca să devii blogger auto?

Singurul lucru obligatoriu de care are nevoie un blogger auto este pasiunea pentru maşini. Nu este obligatoriu să fi fost înainte jurnalist (sau, de ce nu, să fii în continuare jurnalist), dar este absolut necesar să ai cunoştinţe solide din domeniul auto înainte de a te apuca să vorbeşti despre maşini. Faptul că îţi plac maşinile pur şi simplu fără să ştii exact pentru ce sunt cunostruite acestea sau că “miroşi” faptul că în industria auto sunt bani de promovare nu te recomandă ca pe un blogger ale cărui opinii pot fi considerate relevante. Cred că aici se încadrează foarte bine vorba aia cu “ai dreptul la o opinie, iar eu am dreptul să-ţi spun că opinia ta e proastă”.

continuarea e pe blogoree.ro

A jucat fotbal 12 ani doar pentru a avea pe ce să dea vina ulterior pentru că s-a îngrășat. Acum joacă tenis la nivelul tălpii de șlap. Mare fan al tuturor echipelor defuncte din România, deci mizați pe el pentru o analiză obiectivă, pentru că practic nu are ce să mai piardă. În cealaltă viață e jurnalist auto și-i stresează pe toți obligându-i să-și lege centurile de siguranță.

12 Comentarii

  1. E important si locul in care te afli.
    Nu stiu cat succes o sa aiba un blogger din Vaslui sa zic, sau din orice alt oras din provincie. Sunt atatea surse care prezinta stiri auto, pentru ce sa mai vina un blogger sa faca un mare copy-paste?
    Daca esti in Bucuresti e altceva. Mai mergi la tot felul de evenimente, faci continut unic si poate o sa ai succes.
    In rest, pentru ce? Sa iei poze de pe Automarket sau de pe alt site de nisa si sa reinventezi roata?

  2. Si un simplu posesor de blog care scrie preponderent despre domeniu auto, nu se poate incadra in zona de bloggeri auto chiar daca nu are cunostinte temeinice??
    Cum in orice domeniu sunt oameni foarte pregatiti si oameni mai putin pregatiti, cred ca e valabil si la bloguri….

  3. ideea e sa ai cunostinte in domeniul auto,jurnalismul auto cum ii spui tu nu are legatura neaparat cu blogurile, oricine poseda informatii si pasiune pentru masinii poate fi bloger.

  4. Cunostintele in domeniul auto sunt multe si impartite: prototipuri, motoare si tehnica, tuninguri, asta nu inseamna ca daca vrei sa faci un blog cu profil auto trebuie sa te pricepi la toata astea.

  5. Daca stai si analizezi ultimii ani in materie de blogging si internet in general putem sustine puternic faptul ca nu doar nisa auto ci totul se dezvolta si se creeaza cat mai mult continut de calitate! Speram la mai bine!

  6. Bine zis Ovidiu, fara continut de calitate nu prea e ok, in plus degeaba ai continut de calitate si trafic nu. Destul de mare concurenta in domeniul Auto.

  7. Printre cele mai importante surse de trafic se numara tocmai crearea de continut de calitate. Daca reusesti asta, cred ca ai sanse de reusita chiar si pe nisa auto.

  8. Trebuie sa ai ceva cunostinte in domeniu ca sa poti scrie publicatii auto.

Leave a Reply to Lucian Cancel reply

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.