I love Skittles

Nu, nu mănânc bomboanele lor, dar consider că oamenii ăştia au cea mai nonconformistă promovare din lume. Tot ce comunică are o legătură exclusiv contextuală cu produsul, lucru care te face să te scarpini de multe ori în cap şi să îţi scuipi în sân după ce vezi o reclamă Skittles. Iar producţiile video par desprinse din teatrul absurd, cu toate avantajele care derivă din asta.

Ultima văzută este o producţie video interactivă. Nu exitaţi şi jucaţi-vă cu ce vă oferă Skittles în clipul de mai jos. Pentru a vedea cum se pot naşte senzaţii inedite dintr-un simplu joc inteligent. Good one!

A jucat fotbal 12 ani doar pentru a avea pe ce să dea vina ulterior pentru că s-a îngrășat. Acum joacă tenis la nivelul tălpii de șlap. Mare fan al tuturor echipelor defuncte din România, deci mizați pe el pentru o analiză obiectivă, pentru că practic nu are ce să mai piardă. În cealaltă viață e jurnalist auto și-i stresează pe toți obligându-i să-și lege centurile de siguranță.

4 Comentarii

  1. Ca si om de advertising, marturisesc ca e unul dintre brandurile pentru care visez sa lucrez. Chiar daca sunt sanse foarte mici sa se intample asta, dar visurile n-au omorat pe nimeni :)

    • Da, cred că ăştia care lucrează pentru Skittles tre’ să nu aibă vreo două doage la cap. Nu trebuie să fii foarte normal să scoţi nebunii de genul ăsta :))

  2. O reclama cu cat este mai “ciudata” cu atat mai multi cumparaturi aduce. Sa fiu sincer, reclama e “bunicica” insa nu stiu cat s-ar potrivi cu publicul tinta.

  3. Ca reclama e foarte buna, chit ca individul mi se pare foarte dizgratios. Insa, asta e si ideea, nu m-a lasat rece si mi-a ramas cu siguranta in mine. Dilema mea este urmatoarea: oare mai am putere sa mananc asa ceva, fara sa ma scarbesc cand imi amintesc?

Leave a Reply to TVdece Cancel reply

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.