Noul logo Starbucks: fără nume, cafea şi cheesecake

Băutorul de cafea din mine, delectat cu cei zero mililitri luaţi la bord în întreaga viaţă, stă şi se miră de faptul că Starbucks tocmai şi-a schimbat logo-ul cu unul în care nu mai apare nici denumirea companiei, nici produsul principal prin care aceasta s-a evidenţiat pe piaţă. Nu sunt specialist în branding, dar din experienţa mea în industria auto pot să vă spun că nu există niciun mare constructor auto care să-şi fi schimbat logo-ul până la punctul în care numele nu mai apare în acesta.

Şi, ca să revin la mine, non-băutorul de cafea din mine spune că cel mai bun produs al ălora de la Starbucks este, fără doar şi poate, Cheesecake-ul. Deci nu mă deranja deloc ca în noul logo să fi apărut Starbucks Cheesecake în loc de Starbucks Coffee.

A jucat fotbal 12 ani doar pentru a avea pe ce să dea vina ulterior pentru că s-a îngrășat. Acum joacă tenis la nivelul tălpii de șlap. Mare fan al tuturor echipelor defuncte din România, deci mizați pe el pentru o analiză obiectivă, pentru că practic nu are ce să mai piardă. În cealaltă viață e jurnalist auto și-i stresează pe toți obligându-i să-și lege centurile de siguranță.

Un Comentariu

Leave a Reply

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.