O poveste cu un pachet

Am comandat un lucru de pe internet. Top Shop. Nu zic ce, că încă e surpriză pentru cine s-ar putea să citească asta înainte să o primească. Am comandat online, am ales plata la primire.

Oamenii m-au sunat după două zile. Aglomerat, probabil. Era miercurea dinainte de duminica în care a venit The Moș. Am vorbit cu omul foarte deschis despre ce vreau, despre ce culoare, despre cât costă cu tot cu transport. M-a întrebat dacă mai vreau ceva. Am zis că poate mai am nevoie de ceva în plus și ar fi păcat să ratez ocazia de a plăti transportul doar o dată. M-a sunat după 10 minute. Am convenit că totul e ok. La finalul convorbirii, am fost anunțat că pachetul meu va veni “în circa două săptămâni”. “Îl aduceți din State?” a fost prima mea reacție, gândindu-mă că Amazon trimite lucruri mai repede până aici. Cu o canoe. Până la urmă, pentru că țineam la obiect, am lăsat-o cum a căzut. Poate am greșit și eu că n-am întrebat asta din prima, dar toate, absolut toate elementele care au dus la comandă îmi spuneau că obiectul respectiv vine repede. Sau, mai bine zis, niciunul nu-mi spunea că vine în două săptămâni.

Marți a fost o zi mare. După o săptămână (?!), oamenii mi-au trimis un SMS prin care mă anunțau să apăs tasta 1 dacă vreau ca pachetul meu să vină miercuri, tasta 2 dacă vreau joi și tasta 3 dacă vreau vineri. O idee foarte interesantă. Dacă n-ar fi fost vorba de un SMS.

Am trimis înapoi un mesaj în care am scris, textual, că vreau ca pachetul să ajungă miercuri. Să nu se încurce în cifre.

Primesc miercuri la prânz telefon.

– Bună ziua de la Numaiștiucenumeazis Curier vă sun, în legătură cu pachetul dumneavoastră.
– Da, vă rog, trebuie să ajungă astăzi, corect?
– Da, ar fi trebuit să ajungă astăzi, dar nu va ajunge.
– Păi de ce?
– Pachetul a rămas la depozit.
– Asta nu e o explicație, aveți și un motiv pentru asta? Eu am nevoie de pachet azi.
– Da, vă înțeleg, dar pachetul a rămas la depozit.
– Înțeleg, din tonul vocii, că nu există nicio șansă ca pachetul să ajungă azi?
– Nu, va ajunge mâine, vă mulțumesc pentru înțelegere.
– Dar nu v-am înțeles, nu aveți pentru ce să-mi mulțumiți.
– Îmi puteți spune vă rog adresa exactă la care se face livrarea?
– Da’ să știți că faptul că pachetul a rămas la depozit nu schimbă adresa de livrare. E aceeași pe care o aveți.
– Da, dar noi verificăm să fie totul ok.
– Cum ar veni, sunteți o firmă serioasă, nu?

Cam asta a fost. Întrebarea mea e simplă: să mă enervez că unii s-au apucat de vândut lucruri pe internet gândindu-se că le vând într-un târg din Gabon iar alții s-au apucat să facă curierat și se laudă prin telefon că au depozite sau să mă bucur că am fost măcar anunțat că pachetul meu nu ajunge la timp?

A jucat fotbal 12 ani doar pentru a avea pe ce să dea vina ulterior pentru că s-a îngrășat. Acum joacă tenis la nivelul tălpii de șlap. Mare fan al tuturor echipelor defuncte din România, deci mizați pe el pentru o analiză obiectivă, pentru că practic nu are ce să mai piardă. În cealaltă viață e jurnalist auto și-i stresează pe toți obligându-i să-și lege centurile de siguranță.

3 Comentarii

  1. macar apreciaza efortul…atatea pretentii…:))ar fi fost culmea daca in acceasi zi de miercuri te-ar fi sunat cei de la curierat sa te intrebe daca ai fost multumit de serviciile lor:))

Leave a Reply to cadouri barbatiCancel reply

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.